2009-10-15

snart helg.

Nu känns det som att jag inte har uppdaterat på ett tag och det beror inte på att jag är lat. Eller kanske lite, har inte orkat sätta på datorn. Men jag har gjort saker faktiskt.
Idag var jag i skolan mellan 8 och halv 4. Har dock haft relativt roligt så det var väl lugnt, fick pannkakor till lunch ;p mums...

Igår tränade jag... har inte varit så bra på det för det känns så jobbigt men det är, som jag sagt förr, skönt efteråt! Så det blir träning idag också om jag hittar någon att gå med. Jag har en massa läxor som jag inte orkar ta tag i. Blir väl att jag gör dem i sista stund, funkar bäst för mig. Nackdelen med det är att jag går runt och är stressad en vecka in FAST jag vet att jag kommer göra dem sedan. Jag måste ha tidspress, det går inte annars. Ganska dålig egenskap i sådana här situationer.,..

Jag ska se om jag hittar något att laga mat utav. Träningen börjar sju och jag är hungrig så tänkte äta innan ist för efter.. puss och kram!

Inga kommentarer: