2009-10-20

känns inte alls bra

Min feber börjar övergå till fet förkylning.. det känns inte alls bra för jag har redan trånga örgångar och får lätt ont i örona när jag flyger, vid förkylning kan smärtan lätt bli outhärdlig :/
Hursomhelst, i söndags var jag i skärholmen och köpte en resväska, den är mkt fin, när jag kom hem var jag skittrött å sen började jag frysa (hej feber) låg med duntäcket å kollade på tv från 15-17 sov 17-19 åt middag, kollade mera på tv och gick å la mig klockan 21 :p gick upp kl 12 nästkommande dag och då låg jag på soffan hela dagen. Sen hade jag dock ridlektion så jag petade i mig 2 alvedon och åkte på den.,

Idag har jag varit hemma på förmiddagen, sedan träffade jag kinafolket och snackade lite... jag har 3 inlämningar och 1 prov denna vecka. Kommer åka bort med massa rester känns det som. Nu vet jag vad jag ska göra (ist för att plugga...idiot) jag ska göra en stoor kopp te, tända ljus och krypa ner i soffan och kolla på vänner ^^ <3

Inga kommentarer: