2009-10-13

måndag


Här är en gammal bild, mycket bra.

jag glömde bort förut att jag inte skrev i måndags och här är varför: det var strömavbrott! dom dom dom doooom! spännande värre. Det var skitkul dock för det var becksvart i hela rönninge typ :) jag gick en promenad med julle och så kom tåget och det enda man såg var liksom fönsterna på tåget och inget runtomkring. Spooky.

Hursomhelst. På dagen var jag ju i skolan som jag skrev och alltså jag e ALLTID trött i skolan :( spelar ingen roll vad jag dricker. men efter skolan åkte jag och red as usual på måndagar (utom förra då tågena va inställda ...) och det gick faktiskt bra. Det var när vi kom hem från stallet som det blev mörkt iaf ^^

anw., nu har jag kommit hem från barnen och det var riktigt jobbigt idag pga strul och bråk och jag vet inte vad. Nästa vecka har jag fullt upp i skolan så då hinner jag verkligen inte jobba och sen så åker jag så kommer inte träffa dem på en månad nu :s t.o.m. ännu längre. knas.

mm anw. en av Phoebes sånger som jag diggar hårt:
Went to the store, sat on santa's lap, asked him to bring my friends all kinds of crap.
He said "all you need is to write them a song" you haven't heard it yet, so don't try to sing along, don't sing aloong.
Monica monica, have a happy hanukaah. Saw santa claus, he said hello to Ross, and please tell Joey, christmas will be snooo-weyey and Rachel and Chandler (mumlar å avslutar med ett ljud som rimmar på chandler)
hahahaahah <333 :D

Inga kommentarer: