2009-10-11

Du har en fågel!



Jag kanske är lite efter som inte ser denna förrän nu men fyfan vad rolig den är! hahaha, egentligen inte, men om man vill så e den hur kul som helst xD

Anw. idag har jag köpt nya skor som jag älskar men dock gör dom lite ont.. hoppas de formar sig efter mina fötter så det går över... har även köpt en ny skjorta och en tröja :) Roligt roligt. Var även på apoteket å köpte lite kraffs. Vid 7 åkte jag till heron och gick på bio med Hanna. Vi såg allt för min syster, den var bra :) Pappa kom och hämtade mig snäll som han är för jag vågar inte åka hem själv därifrån vid halv 12.. hehe

Det e min dag i korta drag sådär.. funderar på att lägga mig men jag tror inte jag kommer kunna somnna för jag har druckit en hel del energidryck. Hursomhelst så har jag inget mer att skriva. FÅGEL! :D

2 kommentarer:

carro sa...

asså jag blir så arg av den där taxichafören, helt sepe! han dödar ju fågeln :O Filmen är inte rolig Tove, den är hemsk!xD

Tove sa...

hahahahah jag veeet! men ändå så jävla rolig :D