2010-05-31

taggad! (långt)

Hej hopp! Var ett tag sen jag uppdaterade märkte jag, har nästan haft fullt upp! ^^ Söndagen spenderades hos Marcis å Janette (slaggade där). Jag och Janette gick å la oss typ klockan 7 på morgonen, hade riktigt trevligt :) Vi sov till ca 12 och sen låg vi och kollade på TV till fem (reste oss bara för att gå till kylen å hämta pizza eller gå på toa, haha) Viktor var där å spelade med Marcus å han åkte hem vid 17 så jag åkte med honom eftersom vi ändå bor på samma gata å ja kände inte för att åka hem komunalt, bakis som jag var och bara klackar med mig :p man känner sig verkligen sunkig när man ska åka hem dagen efter i festkläderna, hahah

När jag kom hem var det grillning på altanen, vi har äntligen satt upp vår paviljong så nu kan man sitta ute fast det är lite småkyligt, hur mysigt som helst att sitta där under med filtar å tända ljus :) Jag var helt galet trött så jag tog ingen sömnmedicin för var helt säker på att ja skulle sova som en sten men ICKE! La mig vid 22 men somnade ändå inte förrän vid kanske 2. Kollade på vänner också som jag alltid brukar somna till om ja bara ligger å lyssnar på dialogen å fnissar för mig själv, haha. Men nu gick det ändå inte så jag gav efter och öppnade ögonen , var riktigt kämpigt att ligga å blunda fan xD

Men tillslut när jag hade läst ut min bok blev ja trött å somnade. Första gången på .... väldigt länge som jag sover utan medicin, det gick ju men tog ett tag, är verkligen inte redo att sluta med den ännu.... :/ skulle vilja men ja. whatever.

Idag gick jag upp redan halv 9 för skulle vara hos psykologen klockan 10. Det gick bra men men hon är typ för bra liksom. Hon gräver djupt som fan och är helt... pigg :p hahaha. hon är det första som verka bry sig genuint. Vi pratade om samma sak i hela 45 minuter. Alltså en liten grej bara som hon lyckades få mig att verkligen analysera osv. Har fortfarande inte riktigt fått fullt förtroende för henne å börja öppna mig helt men har ju också bara träffat henne 3 ggr plus en gång tsm med min läkare å pappa å han pundhuvvet till terapeut. Nej men har sagt det förut men jag tycker verkligen om henne! Hon är helt... super :) Kunde inte ha fått en bättre psykolog, äntligen!!!

Sedan åkte jag till skolan och käkade lunch med Zerina, var väl lite halvgott men har börjat inse hur kort tid det är kvar å ja kommer verkligen sakna klassen! Nästan alla är helt genomgoa. BF07 - tycker verkligen om er! Vissa mer än andra (ni vet själva ;)) Kommer nog gråta floder på studenten! (vattenfast smink - check!) Sedan var det ridning som gällde och jag fick inte rida Uvarone idag för han skulle typ vila eller hur det var i första hand. Baaaajs. så fick rida Reval och jag gillar verkligen inte den hästen för han blir jättelätt för stark å helt plötsligt befinner man sig i en dragkamp (jag förlorar nog mot hans typ 700 kg) så fick verkligen ruska till ordentligt för han bara tar bettet och drar iväg. skitdum :( men faktiskt så gick det rättså bra till slut. Han tog stöd i handen och travade i lugn och bra takt utan att jag behövde göra halvhalter å grejer HELA tiden som det va i början. Men sådär e det ju jämt, går som bäst i slutet... irri.

Efter ridningen unnade jag mig en glass medan jag kollade på Julle som det inte heller gick så bra för :( tråkigt för oss... nästa vecka kommer ja va helt cp å typ inte kunna rida för kommer va så jävla glad (hoppas jag!!!!) Nej nu måste jag duscha för sedan ska jag kolla på Avatar med mina syskon :) puss på er som orkade läsa allt! hahah

1 kommentar:

Jullan sa...

Good for you att du kunde somna tillslut! Jag orkade läsa allt. YESS!! Hehe, nu vill jag se filmen så skynda på för guds skull. Blev ingen lång kommentar men jag har ingen lust :) <3