2010-10-17

fångad i mig själv

Jag vill jobba, jag vill hitta ett jobb och flytta till en egen lägenhet. Jag vill så gärna men varje gång jag kollar på jobb och ska skriva ihop ett personligt brev blir det för verkligt. Jag vill så gärna men jag klarar det inte. Jag älskar att drömma om det, hur jag får in första lönen och faktiskt kan köpa något. Sen vill jag inreda lägenheten, gå på ikea, skaffa en kompis till Ebba. Vi ska bo på bottenplan så mina katter kan springa ut. Jag ska gå till jobbet och tjäna pengar å jag skulle må så bra... men det går inte.

Jag vill ta körkort, kunna köra ut till stallet, till skogen och ta långa promenader utan massa hus å människor utan bara skog. Men jag orkar inte ta tag i det. Jag orkar inte fastän det är något jag vill. Fatta, varför kan inte allt bara fixa sig... om jag inte var jag skulle det gå. För min sjuka sida är mkt starkare än den friska och därför går det inte. Fast jag VILL mer än något annat vill jag kunna flytta! Fanfanfan...

I helgen har jag knappt varit utanför huset, har varit ganska skönt men rätt tråkigt. Imorgon är det ridlektion iaf vilket ska bli kul, ska rida Maverick igen, sötnöten! Godnatt, imorgon kanske jag ska avslöja en liten hemlis ^^ Puss

Inga kommentarer: