2010-10-11

twilight on oprah

kollade just på ett specialavsnitt av oprah (oroa er inte, jag vet att ellen går samma tid å i vanliga fall föredrar jag henne). Men iaf nu var "alla" skådespelarna från twilight på oprah å det var sååå kul :D hahah asså vissa är verkligen helt besatta av de där filmerna. Det var en grupp som kallade sig "twi-moms" hahah typ fyra morsor som var helt besatta av robert pattinson. Nej riktigt rolig dokumentär, rekommenderar faktiskt att se den, satt å skrattade för mig själv :p lär ju finnas på youtube eller att ladda ned .... haha

Snart ska jag tralla ner till skolan och hämta fellan som ska med till stallet å käka pannkakor sen ^^ idag mår jag bättre än jag gjort på flera veckor faktiskt. Vet inte varför.... :s men orsaken är väl ganska irrelevant egentligen, huvudsaken är att ja faktiskt mår relativt bra :) Nej, nu ska jag kolla upp en serie som min jobbcoach tipsade mig om, In treatment heter den, ngn som sett den?? Det e typ en dokumentärserie alltså.. puss å kram

3 kommentarer:

Carro sa...

Haha , jag såg oxå det på Oprah och JA jag vet att Ellen oxå går samma tid och föredrar henne men när det handlar om Twilight så zappar man inte direkt förbi xD Men det finns sjukt sköna människor som helt skiter i sitt eget liv och går in för att avguda andras :P och Robert pattinson är SEXIGARE än Tyler!!!! PUSS

Tove sa...

hahaha Ja Rob är hetare än honom men när han är Edward e han ful som stryk. Då är Jacob hetare (på utseende) fast han e så jävla omogen, fast det e ju edward också:p aaah whatever, haha.

Puss puss

Klara sa...

Pappa brukar kolla på den serien haha (In treatment alltså). Helt ok, lite långsam ibland bara :P <3