2010-10-31

lonely day and it's mine

Har haft en galet tråkig söndag. I fredags var jag dock på middag hos Klara och det var aptrevligt. Det var vi plus Eva och Josse. Vi käkade,drack vin, umgicks osv. Sen gjorde vi mojito och de vart sjukt lyckade så det ska jag absolut göra om någon gång :D Sen kom Dan och Daniel förbi och vi hade skitroligt tills vi bestämde oss för att knalla hem när klockan började närma sig 4... På lördagen gjorde jag nog ingenting. Vi beställde pizza och kollade på film, flickan från ovan. Rätt psykad film, haha. Men ganska bra ändå om man tänker att det inte alls var min filmsmak (trodde dock att det skulle vara det :p)

Idag har jag som sagt inte gjort nåt alls. Ska nog gå ut i köket och hjälpa mamma med maten. Vet inte om jag redan sagt detta men Ebba har blivit jätteduktig på att vara ensam! Hon lägger sig å sover i köket å man kan lämna henne i över en timme. Skulle säkert kunna va själv uppemot tre timmar men vill inte hasta och ser ingen vits att göra det heller liksom.

Annars i måendet är jag rätt stabil. Mest tom och orkeslös.. men har inte så mkt ångest iaf. shoho ;D

Inga kommentarer: