2010-10-22

sjukling

Jag har gått och blivit sjuk. Orkar knappt resa mig ur soffan, tog en promenad med Ebba för nån timme sen och det var ett misstag jag inte gör om. Kunde knappt andas och hostattackerna avlöste i princip varandra. Usch. Som grädde på moset var det väärldens jävla slask :o

Anyways, hade sjukt tråkigt och läste gamla inlägg. Gissa vad jag var för EXAKT ett år sen? SJUK! Exakt samma virus tror jag. Så detta ska jag komma ihåg och om jag lever nästa oktober ska jag vara förberedd och dricka ingefärste, käka vitlök och krydder, ladda upp med kan jang (eller vad det heter) osv osv. Jag ska verkligen kriga mot virushelvetet.

Musse pigg och Herman mår bra (han har också fått ett dubbelnamn: Herman Aintoin, hahahahah, lägger upp klipp ;))

2 kommentarer:

Klara sa...

Hoppas det inte var jag som smittade dig :( Sorry i sånna fall hehe <33 Krya på dig!

Tove sa...

Det tror jag inte.... blev sjuk igår så :) ska du med till enhörna på lördag? <3