2010-10-20

new roomies

Nu har Musse Pigg och Herman flyttat in. Jag tror de trivs fast Ebba har lite svårt att slappna av för att sova när det är två råttor i vårat sovrum som hon enligt hennes instinkter borde mörda. Men jag försöker förklara för henne att det är mammas vänner. Just nu ser det mest ut som att hon vaktar mig från dem, haha. De är så himskans söta, ni skulle bara veta. Har inte tagit bild än för det blir inte bra genom buren och jag vill att de ska känna sig trygga innan ja börjar plocka upp dom hit och dit och bländar de med blixtar (var mörkt när vi kom) men imorgon ska ja stänga in ebba nånstans å bygga en liten hage å försöka fota dem med systemisen, tihi.

Jag har också varit å träffat en överläkare idag vilket var en pärs, gick in till min psykolog ett tag och dog lite. Läkaren blev helt försträckt å ba' förlåt!!' hehe hon var faktiskt snäll men jag tkr det e jobbigt med nya folk på det sättet...

Oh well nu måste ja försöka lugna ner ebba lite. Eller asså hon e lugn men lite spänd :p Puss å godnatt

Inga kommentarer: