2010-10-27

onsdag

kände att det var dags för en liten uppdatering men jag har egentligen inget som helst att skriva. Jag har ingen energi att göra någonting. Inte ens simpla vardagssysslor orkar jag ta tag i. Jag går upp vid lunch och sedan sitter jag och tittar på TV i flera timmar tills Julle kommer hem från skolan. Då kommer hon och tittar på TV med mig. Så ungefär så ser mina dagar ut. Sedan har jag ju som tur är ofta ngn aktivitet på eftermiddagen så jag kommer iväg och gör någonting. I måndags red jag, igår följde jag med julle till ridningen och idag ska jag iväg och hämta barnen. Imorgon ska jag både till psykologen och till jobbcoachen.

Ebba har världens energi just nu och springer runt som en tok och kan inte bestämma sig vilken av alla hennes leksaker hon ska tortera. Är det någonting hon älskar är det gosedjur. Väldigt bra för mig eftersom jag inte behöver lägga några pengar på det då vi har en jävla massa gamla gosedjur här hemma.

En av favoriterna... ;)

Min förkylning är mycket bättre men jag har såndär äcklig hosta då det låter som att man inte har ngt annat än slem i kroppen. Har också dragit på mig en mensvärk vilket jag har väldigt sällan. Nu tänkte jag faktiskt ta en dusch och sen får vi se om jag hinner ta en sväng med Ebba innan jag går till dagis. Pusshejs

Inga kommentarer: