2010-10-20

pollux

vi saknar pollux lite, bästa bokklubben.

Imorgon ska jag äntligen hämta mina små råttor. Kanske ska döpa dom till rummel och rabalder. fast det låter ju kontsigt om man inte säga båda samtidigt. "hej rabalder" fult. Plus jag gillar Herman. Men då borde den andra heta ngt jättemuppigt typ... musse... ahaha det var ju fan gölligt. Musse och Herman. fast vem vet, de kanske redan har gulliga namn, då slipper jag ju detta.. Vi får se imorgon, då ska jag ladda upp bilder på dom oxå :D tihi.

Idag har jag sökt ett jobb. Hoppas ja får komma på intervju men tror nog inte det. Säkert fan en miljon som söker. Vad är oddsen, plus om ja får komma på intervju kommer jag ju fan bajsa på mig. hehe usch. Sen va ja i stallet med jullebulle, lagomt kul. Hon å jag ska ta en privatlektion tsm ngn dag, ser jag fram emot. Kostar bara 600 spänn för oss två så det e ju helt ok :D hade tänkt att julle skulle rida ngn av de lite mindre "stor-hästarna" .. anyways, nu ska ebba ut å pinka sen sängen. Psyk imorn, ska träffa psykologen OCH överläkaren! Ska diskutera min medicin åsådär om ja ska ändra/ öka dosen. bla bla. puss å kram jan banan

Inga kommentarer: