2010-10-13

luv

På fredag ska jag träffa den här skönheten, ska blo sköööj. Imorgon ska jag till psyk klockan 11 sedan direkt till jobbcoachen och sen ska ha Hanna hämta mig i hallunda så ska vi åka å hämta Ebbish innan vi åker vidare till hennes stall. Sen ska vi också ta en tripp till kungens kurva e planen. Mkt rolig dag, tänkte även slagga där :)

Idag på morgonen gjorde jag pannkakor som blev helt perfekta och jättegoda. Sedan har jag passat ungarna ett tag och nu e jag hemma igen... helt slut. Haha nejdå. Måste komma ihåg att åka till apoteket imorgon och hämta lite pillz. hehe Hanna påminn mig jao :D Nu ska jag... skriva en packlista (för att vara borta en dag haha) Puss och kram

1 kommentar:

Linda sa...

Hej Tove! Vilken gullig kommentar du lämnade på bloggen. Ja älskad är hon i ällra högsta grad :). Kul att du ska/ha träffat Emma. Hälsa om du inte redan lämnat henne.

Stor kram!