2010-10-10

förvirrad

för ett tag trodde jag faktiskt att jag inte bara var en svår och jobbig grej för dig. men jag antar att det var så trots allt. men jag fattar fan inte vad jag gjort. kan du inte bara säga att vi är avslutade och att du inte vill ha ngn mer kontakt med mig. å säg inte att du ska höra av dig när du e här om du inte gör det. Jag vill att du säger till mig å inte bara slutar höra av dig. visst jag kommer gå sönder tusen gånger om men sen kommer jag ta mig upp igen. orkar inte vänta på något som aldrig kommer... och tro att jag gjort ngt dumt. eller så ere väl bara jag som ska tolka allt på fel sätt hela tiden och tro att allt kretsar kring mig. Jag vet att det inte är så men du betyder och det vet du, dfr jag reagerar som jag gör.

jävla söndagar e så jävla sugiga. trots att jag varken jobbar eller nånting så får jag dåliga vibbar av söndagar. Känns som att alla har ångest och luften är fet som fan. visst är jag positiv :D