2010-10-07

regn regn regn och lite Stefan Holm

När vi gick hem från dagis idag sa en av tjejerna: nu märker man verkligen att det är höst. Jag kunde fan inte sagt det bättre själv. Vilket ruttet jäkla väder det har varit hela dagen! Passar dock ganska bra med mitt humör. När jag kom hem från "jobbet" åkte jag upp till salem för att se en föreläsning med Stefan Holm. Blev lite besviken faktiskt men jag vet inte vad jag hade väntat mig. Temat för hela grejen verkade vara att man ska ha motivation för att lyckas.. Surprise? Man ska också ha mål och inte ta ut något i förskott... nej jag vet inte, han sa ganska mycket överflödiga saker men var inte helt bortkastad tid heller. Jag är ju lite kändiskåt av mig så det var ju lite kul iaf.

Imorgon ska jag till psykologen, 2:a gången denna vecka. Känns bra och behövligt.

Och man tycker hon e söt nu... my god.

Inga kommentarer: