2010-10-28

save me, make it go away

ångest rädsla hopplöshet självhat förvirring ensamhet förtvivlan osäkerhet ångest rädsla hopplöshet självhat förvirring ensamhet förtvivlan osäkerhet ångest rädsla hopplöshet självhat förvirring ensamhet förtvivlan osäkerhet ångest rädsla hopplöshet självhat förvirring ensamhet förtvivlan osäkerhet ångest rädsla hopplöshet självhat förvirring ensamhet förtvivlan osäkerhet
Fångad i mig själv, ångesten har mig i ett järngrepp, oidentifierbara känslor flyter runt både i och utanför, tankar jag inte kan styra suddar ut omvärlden. Jag försöker ta kontroll och sätta ihop mig själv till en bit, men ju mer jag försöker ju mer går jag sönder.

1 kommentar:

Tienne sa...

Försök att tvinga dig själv att tänka på något som gör dig glad. Skriv en lista på 10 saker som verkligen betyder mycket för dig, eller personer som bryr sig om dig - sedan gör du en kollektion med bilder på dessa saker/personer/platser/djur som du kan titta på när du mår dåligt. Ett tips bara, du verkar ju vilja må bättre - testa lite olika saker :) Kram till dig! /Tienne