2010-10-27

klarvaken

ligger i sängen och är inte det minsta trött, eller jag är trött men min hjärna går på högvarv. Jag hade bara en liten tjej att passa idag men efter tre timmar var jag ändå helt matt. Jag mår typ inte så bra. Resten av kvällen spenderades iaf i TV-soffan och jag, tsm med klara, plöjde igenom Bonde söker fru, Berg flyttar in, grey's anatomy och kungarna av tylösand. Mysig kväll måste jag säga.

Imorgon ska jag först till psykologen och jag läängtar, vill ha henne för mig själv 24/7, hon kan få mig att andas utan att ens göra något. Hela hon är bara en stor jävla trygghet. Men sedan ska iaf Ebba träffa Rocky (kakans lilla hund) så vi får se hur det går eftersom hon senaste skrämde skiten ur honom och hon har inte direkt blivit mindre "skrämmande". Hehe i stallet igår träffade hon en terrier som hon, som med de flesta hundar, försökte klättra upp i ansiktet på. Som tur var så vare en snäll gammal man som lät henne hållas, hehe, det är tur att du är söt Ebba ;)

anyways, nu ska jag väl surfa vidare. So long suckers!:)

Inga kommentarer: