2009-07-14

bra dag

Snyggo-tove ;p

Idag mår jag riktigt bra, känner mig lycklig :) hihi. Har varit i skärholmen med Felicia idag iaf. Vi började med att gå till Svea Vaccin för hon skulle ta twinrix och jag köpte drickvaccin mot kolera och turistdiarre :p Det var stört för de som jobbade där kunde knappt svenska :s hur fan kan man låta någon jobba med ett sånt jobb där man måste prata med människor om man inte ens kan kommunicera på landets språk? Helt koko ju.

Sedan käkade jag plusmeny på donken iaf för att få ett sånt där glas :p det var gott men blev väldigt proppomätto. Kollade på vandrarstövlar men hittade inte dirket några.. köpte 6 par trosor iaf :p

Kom å tänka på en grej när felicia sa att hennes kompis på intersport tyckte ja va söt.. väldigt många killar på senaste tiden som sagt att jag e söt/snygg. dock har jag fortfarande väldigt svårt att se mig själv i ett förhållande med en kille :p fast jag kan ju alltid sätta på dom om dom vill, haah nejdå :p eller jo, nej jag skoja :p okej haha xD nu ska jag sluta skriva, puss!

2 kommentarer:

Felicia sa...

Du är super söt gumman !

:D <3

Klara sa...

Jag är inte förvånad :)