2009-07-10

faan :(

Är så jävla arg, besviken och ledsen!! Kan dock inte säga ännu vad det är för jag har lovat men åh alltså faaaaan :(

Idag har jag iaf varit på gröna lund med några kompisar/bekanta :p det var trevlans, åkte hem ganska tidigt dock och det har varit skönt att vara hemma ikväll faktiskt. Imorgon ska jag ut och segla med familjen bara några dagar å det ska bli skönt även om vädret inte e det bästa. Finns bara dåliga kläder ;) hm, om ja lägger mig nu kanske jag hinner upp i tid så jag hinner ta en tur till frissan innan vi åker.. fast chansen e inte så stor så ja får nog göra det på tisdag istället.

har inte så mkt att skriva-- undra vad jag gjorde igår.. Jo juste jag var ju hos Carro med Kalle och Viktor, vi lagade jättegod middag och sen kom även Tessa och eva och vi spelade med andra ord ^^ kom hem rätt tidigt faktiskt så det va skönt. sov dock ändå tills Carro ringde och väckte mig vid 12 :p aja nu måste ja sluta skriva för julle klagar på att det låter så mkt :p PUSS GODNATT

1 kommentar:

felicia sa...

Ingen aning vadårå? :) vill du hitta på något?