2009-07-27

cut the lawn

Den här dagen har jag gjort lite saker! Började med att ha en sms-diskussion med Josse om vilken buss vi skulle ta till salem för att lämna våra filmer. Slutade med att jag fick min vilja igenom :p Vi lämnade alla 10 filmer och Josse lånade 5 nya, dock inte jag eftersom jag ska åka bort på fredag och jag pallar helt enkelt inte åka tillbaka i veckan och lämna dom.

Vi kom tillbaka till rönninge och köpte varsin glass, sedan satt vi och luffade på en bänk ett tag innan vi drog hem, var och en till sitt ;p Väl hemma var jag tvungen att försöka tjäna pengar på något sätt för att kunna betala mina stövlar som fortfarande inte har dragits från kontot eftersom jag har för lite pengar :p så jag klippte faktiskt gräsmattan hemma! I samma veva bestämde jag mig för att aldrig flytta till en villa, vi håller ju på att måla om huset nu också och det är bara galet mkt jobb! Bara att sätta upp ställning tog ju flera timmar och det var den lättaste sidan! Idag har pappa målat alla vita detaljer på övervåningen (på ena sidan ja) sedan fick han ryggskott :/ ändå tog han hojen ner till konsum och köpte kladdkaka och cola, världens snällaste <3333

Så jag har fikat med han, min bror och farbror och nu sitter jag alltså här vid datan :) ikväll skulle jag nog träffa eva och carro tror jag.. undrar vad vi ska hitta på, ngt gratis för min del iaf, haha... nu lyssnar jag på Womanizer, blir så jävla träningssugen av den låten! vill att gymmix ska börja igen. Fast idag kände jag mig ganska fit faktiskt, min mage mår bra idag ;) nej nu ska jag sluta skriva, puss

Inga kommentarer: