2009-07-13

nu får jag säga.

vi ska inte till Ghana!!!!!!!!!!! :'( jävla röv kuk helvete. Flygbiljetterna har gått upp jättemkt och det är oroligt där nere.. så nu ska vi till Kina istället. Alltså det ska ju också bli kul men jag ville verkligen till afrika, är fan riktigt besviken och ledsen för att vi inte kommer dit :(

Igår var jag ute och seglade (förrgår också då) och det som händer är att motorn går sönder (y) så vi fick segla hem, först i motvind så vi fick kryssa i ca 4 timmar, asjobbigt, jag fick jätteont i händerna av att dra hela tiden, seglet hit, seglet dit lala. Sedan vart det jätte lite vind i slutet så det gick ubersakta!men jag var så proffsig på att segla så det gick lite snabbare ett tag :p jobbigast i slutet när vi skulle in i hamnen, pappa fick paddla oss framåt med rodret, haha

Kom hem igårkväll och då åkte jag hem till Josse och kollade på film och chillade lite, sen vågade jag inte gå hem så pratade i telen med viktor hela vägen :p mötte dock inte en enda person utom tre killar som jag t.o.m. kände igen, igen bil heller för den delen.. helt öde-.

Idag gick jag upp för knappt en timme sen och har bara hunnit äta frulle.. vet inte riktigt vad jag sla göra idag.. men men ha det :p puss

2 kommentarer:

felicia sa...

Ja du får ju alltid veta saker först din jäkel <3 ! :D

Felicia sa...

Du ska vara pepp gumman! du ska få åka till Kina?! hur många är det som får åka dit liksom? vi får biljett gratis, osv vi ska skatta oss mycket lyckliga :D

can't WAIIIIIT