2009-07-03

festivalliv

Hej hopp, nu sitter jag hos Janna som lånar ut sin dusch och t.o.m. lagar mat till oss, en ängel! Jag, klara å jaffa sitter i deras supersköna soffa och kollar på disney channel. Jag är bakis, ska bli gott med käk, ikväll/natt kanske vi ska pallra oss till donken och käka middag. Det är galet varmt här, typ 30 grader i skuggan om inte mer. Imorse vaknade jag vid 8 och var helt blöööööt av svett, tänk själv när solen ligger och steker på tältet, det blir så jävla olidligt. När man ska ta ut stolarna som vi har inne i tältet på dagen så bränner man sig typ på dom! då ere varmt, och min kajalpenna e förstörd, den bara smälte ihop :p haha

igår var vi med miriam, danne och denise, riktigt trevlans, vi såg lite mando diao, röyksopp (fast då stod jag i bajamaja-kö med denise) och sen nine inch nails, dom var sketabra :) idag ska vi se bob hund tror jag det var och sen depeche mode, dom ska jag mest se för att det kommer vara så jääääävla mkt folk där och jag vill vara med och bidra :p vi skulle också sett lillasyster men det kommer vi nog inte inte-

Sen så har vi ju festat på campingen och så, igår var vi och badade med en snubbe som lovade att stranden var bra för vi ville egentligen gå till en annan. men det var skiitdåligt där , typ massa hala stenar och pollen i vattnet åsådär. bajsdåligt. men man blev väl kanske lite renare iaf.

det är väl typ allt vi har gjort, fast jo efter badet så gick vi till systemet och han köpte en massa cider och en vodka, sen satt vi i parken i 3 ½ timme och groggade, det var aschill :) fan vad mkt jag skriver, pallar inte, ska väl käka snart och sen duscha!! <3 puss å kram

Inga kommentarer: