2009-07-25

hihi

Gå in på fokis blogg och scrolla ner lite till två japanska filmklipp, så sjuuukt gulligt, haha :)
Igår var det iaf grillfest och det var sjukt nice, hade jättetrevligt och min mat var skitgod! Hade flintastek och bulgursallad, sen hade Carro bakat en sjukt god paj till efterrätt. Sedan umgicks vi mest och så och vissa sköt sniglar med ngt gevär dom hade så det flög inälvor, så jäävla äckligt fast typ alla dödar ju sina sniglar.. har hört att man kan lägga dom i frysen? sjukt äckligt, skulle aldrig kunna äta mat därifrån sen.

Sen körde vi massa singstar också vilket var galet kul, allting blir ju så mkt bättre när man har lite känsla och inlevelse, vi hade väl dock mer än lite av det xD vi åkte hem redan vid 2 faktiskt och jag skulle ge mig fan på att cykla, kom dock inte många meter innan cykeln tog kontrollen och bestämde sig för att välta. Till mitt försvar cyklade jag väldigt sakta å blir det ju ganska vingligt, kunde ha hänt vem som helst.

Idag är jag faktiskt inte bakis för jag drack tre stora glas vatten när jag kom hem och åt lite chips medan jag kollade på vänner :) Sov bra och idag är jag mest seg men det e för att jag inte har gjort någonting. Den enda aktivit jag har inplanerad idag är att åka till bamses och hämta ut våran boxer och sedan vidare till statoil för att införskaffa en flaska t-röd. En MKT spännande lördag för lilla Tove :)

Ikväll blir det film och popcorn med Julle, flyga drake och/eller the closer. Nu ska jag visa henne japanfilmen :p haha puss

Inga kommentarer: