2009-07-17

ett ord som börjar på C

Imorse vaknade jag vid halv 2 med huvudvärk utan like :p dock gick det över ganska fort så det var ju skönt, så jag började tvätta åså medan jag väntade på Klara och Sofia, när klara väl kom så började vi skriva pack och inköpslista inför fjällen, det gick ganska bra tycker jag. Sen kom Sofia och var med på ett hörn :p imorn ska vi dock åka in till stan och köpa frystorkat och jag ska eventuellt köpa stövlar ;)

Sedan kom Eva med mat så jag, klara å eva började grilla kött å göra potatisgratäng, blev en god middag :) Josse kom även och kollade på när vi åt, sedan kollade vi på tv.. de kolla på kvarteret skatan medan jag diskade och gjorde fint i köket, sen såg vi på nyheterna, sporten och vädret, haha xD sen insåg vi hur tråkigt det var och spelade rita & gissa. Det var rätt kul faktiskt :)

Jag måste lägga mig snart för ska upp tidigt imorgon.. egentligen ska jag ta 11.48 tåget men tänkte ställa klockan på 9 ¨så jag hinner städa och packa lite. Sen ska jag nog sminka mig imorgon också... jag e nästan lite ovan vid det , men jo så får det bli.
Aa jag har väl inte så mkt mer att skriva, laddar upp bilder på tankbilen också, man ser iofs inte så bra men endå :p





staketet som den typ har prejat ner :s

2 kommentarer:

sofia sa...

Haha var det den som välte typ vid nyköping förra onsdagen?? Fördröjde min hultanankomst ca 2 timmar. :D och du SÅG den! nice.

Tove sa...

Nä den här välte i södertälje :p haha men jag såg den hääär iaf ;)