2009-07-09

normal

Jag vill ha kommentarer! och jag kan faktiskt se hur många besökare jag har så försök inte att få mig å tro att ingen läser. Men sen kom jag på att man kanske inte kommer något att kommentera så därför ska jag skriva något som är lätt att kommentera :p

Först dock: idag på kvällen har jag varit med Viktor, Carro, Kalle och Klara, vi tog en fika på donken och sen hoppade vi med bilen i det där guppet i tumba, hahah så roligt! :p Sedan gjorde vi inget speciellt å när vi kom hem så spelade jag och viktor sims och kollade på vänner, haha.

Anw. ni vet flygplan, det blir ju oftast ett långt vitt streck efter dom när man ser dom från marken. För någon månad sen började jag fundera över detta och min teori är som så: Det är väldigt kallt på den höjden, planets motorer avger väldigt mycket värme vilken kondenseras i den kalla luften och blir små vattendroppar (som moln typ) ... låter inte det jäävligt smart? Har ni någon annan teori eller kanske t.o.m. vet svaret??
NU KAN NI KOMMENTERA :D

2 kommentarer:

Markus ^^ sa...

angående de dära med plan.. nu e de ju faktiskt så att du har rätt.. så man behöver inte gå in mer på de :P

Tove sa...

YES FAN VAD SMART JAG ÄR!