2009-07-23

c'mon

Hejsan hoppsan!
Idag har jag typ slappat enbart. Fast egentligen tillhör väl det en av mina absolut vanligaste sysselsättningar nu på sommarlovet.. Har kollat på TV, film och suttit vid datan. Såg brokeback mountain förut, helvete vad bra den är :) På kvällen träffade jag Carro och vi drog hem till Kalle där några killar satt och spelade data, superkul. Jag och å Carro såg en jättedålig wallander-film med helt fel skådespelare.. sen åkte vi till statoil och donken. När vi kom hem kollade jag lite på big brother och paradise hotel, det sistnämnda är fan bättre. Undrar om jag borde skämmas för att jag säger så med största allvar.

Sedan hade jag en helt normal sms-konversation med Sofia innehållande gravlax, packpåsar och handikapp <3 lovely. Nu kanske man skulle ta och sova, inte för att jag är trött men jag har ju inget bättre för mig.. jag hatar att vakna på morgonen, har börjat få värsta morgonångesten... ska bli skönt att åka till Sarek (jag är helt allvarlig!) Nej, godnatt på er!

2 kommentarer:

Klara sa...

Haha jag tycker också det ska bli lite skönt faktiskt :) Btw så upptäckte jag att jag glömt ge dig sovlakanet till sovsäcken, du får påminna mig :P

Tove sa...

alltså hör på sjukt: igår när jag skulle sova så låg jag och tänkte på ifall jag hade fått sovlakan eller inte!