2009-07-21

Shame on me

Nu har jag inte skrivit på hur länge som helst känns det som! Tänkte skriva att jag inte har haft tid men då låter det som att jag har massa andra viktigare saker att göra och det har jag ju faktiskt inte. Men jag har vårdat min sociala hälsa och det borde jag väl prioritera? Igår satt jag nere i rönninge med Carro och Josse, det var faktiskt riktigt trevligt. Innan det var jag i salem och växlade mina mynt så nu är jag, visserligen fortfarande fattig, men lite rikare iallafall.

I helgen var jag med släkt och träffade faktiskt alla på mammas sida, alla samlade på en gång, jättetrevligt :) Det var lite grillfest åsådär. Blev lite obehagligt in på småtimmarna men ingenting jag ska skriva om här.. överlag var det trevligt :) åkte hem med åsa redan på söndag morgon, var skönt att komma hem igen. Ikväll ska jag se film med Klara, om någon mer vill vara med så ere bara att sms:a/ringa :)

Från en sak till en annan: EVA, VAR HÅLLER DU HUS? Mobilen har varit avstängd i 2 dagar?
Nu ska jag och Julle göra pannkakstårta, mums!

Inga kommentarer: