2009-07-31

nervous :p

Jag börjar känna mig ganska nervös faktiskt, fast jag vet inte för vad, en tågresa? Att jag har glömt någonting? Risken är inte så stor med tanke på hur många gånger jag har repeterat packlistan i huvudet och checkat av flera gånger om. Jag ska snart ta en varm dusch och tvätta mig ordentligt, raka mig och försöka duscha av mig nervositeten. Om jag hinner tänkte jag köpa mig en chai latte på centralen innan tåget går :)

Jag vägde just min ryggsäck, 17.2 kilo. Ingen aning om ifall min våg visar rätt dock men det låter ganska rimligt iaf. Well well, har inte så mkt att skriva faktiskt. Igår var jag hos eva och såg en film sen gick jag och klara förbi sofia för att hjälpa henne med packingen, mest klara som hjälpte men jag var där som moraliskt stöd och entertainer (y) "there's no one greater, there's no one better!" (liten melodi och fula, hackiga armrörelser) Nu ska jag lägga kameran och mobilen på laddning, puss!

1 kommentar:

Felicia sa...

Lycka till gumman! <3!!