2009-07-28

röv

Hej hej hej
Inatt sov jag jättedåligt. Sedan började pappa skrika vid halv 8 så då gick jag upp. Tycker synd om honom :( men idag fick han starka värktabletter åså iaf. Själv har jag målat huset hela dagen typ, första gången vid 10-tiden lyckades jag somna med huvudet lutat mot fönstret?! knas. alltså jag sov ju inte djupt, typ bara slumrade till men iaf ganska bra jobbat :p

Det är väl typ det enda jag har gjort, och kollat på vänner! Igår var jag med becca och carro, vi hade picknick på fotbollsplan vilket var mkt mkt trevligt :) komiskt dock att vi satt och drack sprit å år vitlöksbröd å chips samtidigt som vi diskuterade olika dieter och träning. För er som undrar så har det alltid varit och kommer alltid att vara (enligt mig) bäst att äta vanlig husmanskost och TRÄNA! Felet många gör är att de börjar äta jättelite, går på massa olika dieter osv och inväntar värsta miraklet. Träning är knepet people! :)

Ikväll blir det middag och massa planering inför sarek hos sofia... :) nu ska jag nog hoppa in i duschen, orkar inte måla mer idag! PUSS

Inga kommentarer: