2009-07-27

wow

I den här vinkeln ser det ut som jag har värsta stora aladåber! (vart har jag fått det ordet ifrån??) Ska lätt börja fota mig oftare ur det perspektivet, nackdelen är dock att mitt ansikte inte visar sin bästa sida och jag vet inte om jag har lust att sitta i paint en halvtimme om dagen... och det skulle vara alldeles för uppenbart om jag klippte bort hela ansiktet.


Josse fick även vara med på bild i samma inlägg :p Här sitter vi på Lasse i parken!


Ikväll ska jag ha shotpicknick med Carro och Becca, måste faktiskt börja packa ihop mig, PUSS

3 kommentarer:

Markus ^^ sa...

spelar ju ingen roll om du har stor hylla.. så länge de finns något innanför pannbenet så duger de åt mej ;)

Tove sa...

orka smöra. Jag var faktiskt inte gravallvarlig :p

Markus ^^ sa...

jag smörar aldrig ;) säger vi iaf :P