2009-07-26

dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest

Seg dag som fan. Gick upp vid 1 eller så och började kolla på vänner, och det är vad jag har gjort fram tills nu, för nu sitter jag vid datan ist. Längtar verkligen tills på fredag då vi ska åka upp till norrland. Få göra något vettigt av dagarna. Jag har så sjuuukt tråkigt och jag ligger typ minus 400 spänn på kontot så jag har inte ens råd att köpa en cola? ÅHH. Vågar inte berätta för pappa att jag har supit bort pengarna som jag inte fick röra, han kommer freaka :/ don't know what to do, måste få pengar på ngt sätt!

Ikväll ska jag se film med Josse iaf, hoppas vi kan vara hos henne så jag får gå hemifrån ett par timmar :p kunde verkligen inte sova inatt, troligtvis pga inaktivitet (y) alltså söndagar är om möjligt ännu tråkigare på sommarlovet än under terminerna. GAH, JAG VILL TILL KINA! :D <3 jag vill att skolan ska börja nu alltså :p

1 kommentar:

carro sa...

jag har en hel vecka att spräcka av att vara icke-uttråkad, ring mig så får du kul, hoppas jag xD