2009-07-15

å dessutom var jag nykter nästan halva dan igår så idag så känns det bra att supa ner sig!

God morgon (10 i 5 på eftermiddagen...) idag väcktes jag ca 13.30 av att hela familjen skulle åka till falun, ändå gick jag och la mig strax efter 12 eller vad klockan kan ha varit? Ibland kan jag verkligen sova hur mycket som helst, medan jag vissa perioder inte sover någonting.. fin balans ;)

När jag hade ätit frukost och insett att det inte fanns så mycket att göra på internet så började jag röja i mitt rum och sortera alla kläder. HELVETE vad mkt kläder jag har egentligen! Så jag har kommit ungefär halvvägs med att sortera upp kläder i olika högar
Byxor
Tröjor
Tjocktröjor
Underkläder
Klänningar/kjolar
Sportkläder
Mjukis/sovkläder
Tvätta
Slänga
Det är ganska jobbigt jag blev helt svettig, det är ju fan träning :p Snart ska jag pallra mig iväg till Sofia och skaffa mig lite feber och halsfluss (y) men lätt värt för att äta en god sallad. Ikväll ska jag till Lollo, om jag inte minns rätt så har jag inte träffat dig sen din student? roligt roligt :)

Och gissa vad, Linda har nu bokat och betalat flygbiljetterna! Arlanda-Shanghai 25 oktober 09.45 med mellan landning i Zurich-Schweiz (det ser ju rättstavat ut? har jag äntligen lärt mig?!). Så jävla niiice :) Tar nästan 15 timmar! Gud vad spännande det ska bli alltså! Nu när vi har betalat flyget och så så kommer det ju verkligen att hända! hihi.

Nu börjar jag bli hungrig, ska börja dra mig mot Sofia tror jag.. Pusspuss

1 kommentar:

felicia sa...

Det är helt underbart att biljetterna är bokade! ÅH! :D

<3