2009-07-29

preparation

Igårkväll när jag gick och la mig före ett (!) så ställde jag klockan på 10 för att försöka få in bra dygnrytm men det slutade ändå med att jag snoozade några gånger när klockan ringde, stängde av den och sov till halv 1 iaf! jag vet inte varför jag alltid är så trött på morgonen...

Men nu är jag uppe iaf och jag har tagit fram nästan alla saker som jag ska packa, ska köpa t-röd idag bara annars tror jagatt jag har allt, håller på att tvätta underkläder också. Som jag borde ta och hänga upp ...



Ikväll ska jag till Stefan med familjen och vi ska ha taco-middag på hans tak :) alltså han har platt tak med staket runtom , jag tror det är hans balkong vet inte riktigt, rätt coolt iaf. Ska även träffa hans barn för första gången, de är typ i min ålder så det kan ju bli skojsigt :) Sen ere åsa också såklart och axel å felicia så vi e ganska stort gäng, hoppas dock jag kommer hem ganska tidigt, man vet aldrig med min familj ibland vill de åka hem vid 9-10 och ibland klockan 4 på morgonen, men nu har vi ju bilen och pappas ryggont så det blir nog en tidigt kväll så jag hinner se en film innan sängdags ;p



Nu ska jag hänga upp tvätten och sen sminka mig! Pusshejs

Inga kommentarer: