2009-12-29

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? antagligen

2. Höll du några av dina nyårslöften? nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bekant, klasskompis

4. Dog någon som stod dig nära? ja

5. Vilka länder besökte du? Grekland, Kina

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 15 november

8. Vad var din största framgång 2009? eh, jag vet inte..

9. Största misstaget? pass på den också :p

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja

11. Bästa köpet? svårt, har köpt så mkt xD

12. Vad spenderade du mest pengar på? cigg troligtvis :p

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, när vi fick veta att vi fått stipendiet så vi kunde åka till kina!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell tror jag..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? anträngt mig mer i skolan

17. Vad önskar du att du gjort mindre? oroat mig

18. Hur tillbringade du julen? med familj och anhöriga i fjällen

19. Blev du kär i år? nej

20. Hur många one night stands? :p

21. Favoritprogram på TV? grey's anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? öh nej det tror ja inte.

23. Bästa boken du läste i år? Dans med döden är den enda bra boken som jag minns.. :p

24. Största musikaliska upptäckten? .. ?

25. Något du önskade dig och fick? nepp :p

26. Något du önskade dig men inte fick? ja

27. Årets bästa film? Män som hatar kvinnor (eller kom den förra året?)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? ingen aning

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jag antar det?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? blandad :p

31. Vad fick dig att må bra? bra stämning hemma, höga prestationer från min sida

32. Vilken kändis var du mest sugen på? dunno

33. Vem saknade du? -

34. De bästa nya människorna du träffade? eh tror inte att jag har träffat så mkt nytt folk.. :p

Inga kommentarer: