2009-12-29

haha, lovely!

Ett shoppingcenter i Kina har byggt ett parkeringshus endast för kvinnor.
Parkeringsrutorna har gjorts extra breda – med tanke på kvinnors "annorlunda känsla för avstånd".
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6354121.ab

Tänkte att det var dags att skriva ett inlägg nu 3 dagar efter hemkomst. Dock har jag ingen skrivlust men jag kan berätta hur jag känner mig: hungrig.
Ross: It's ok, just tell him what you feel.
Joey: Marcel, I'm hungry.
Haha

Jag skulle vilja beställa hem en pizza och sätta mig i soffan där jag har suttit hela dagen men jag orkar inte gå ner till felino och om man ska beställa från salem måste man beställa två pizzor för att få hemkörning.. :p jag orkar inte två pizzor. Så jag får fortsätta vara hungrig för vi har ingen mat hemma som jag vill äta.

Inga kommentarer: