2009-12-13

over dose

Har extrem söndagskänsla, inte ångest för den sakens skull men den här irriterande känslan bara, man känner verkligen i hela kroppen att det är söndag :p

Imorse vaknade jag vid 10 så jag åkte in till skärholmen med Julle för att inte sitta hemma hela dagen, det funkar verkligen inte att göra det, jag dör då. Jag letade som en dåre efter ett par specilla skor som jag vill ha och det fanns inte. Jag hittade ett par på HM faktiskt och blev överlycklig för de kostade dessutom bara 300 kr och var näästan min strl, bara lite för stora. Blev helt ivrig och köpte dem, senare på cubus provade jag en tröja och skulle se om skorna passade till och då märker jag att den ena är en strl större!! Gick direkt tillbaka till HM men nej, de hade inga fler... blev sjukt besviken alltså, ville verkligen ha de där skorna. Så i veckan ska jag fan åka in till stan och kolla på varenda HM :p

När jag kom hem fanns det ingen middag hemma för de andra hade ätit rester .. men vi ska äta tårta snart för pappa fyller år så det får bli middagen. Ikväll ska jag se Solstorm som går på TV.. tycker den verkar bra faktiskt :) Imorgon får jag inte glömma att ta reda på hur min skoldag ser ut på onsdag, vet att jag har ett prov i alla fall. Om jag slutar tidigt vill jag åka in till stan, måste bara hitta någon som vill följa med. Först panikleta efter skorna men sedan ta en fika någonstans och mysa :) pussss

3 kommentarer:

Carro sa...

Haha jag såg oxå solstorm, jag vart lite rädd av filmen med tanke på hur många "sekter" det finns i sverige :S Jag kan Joina dig till stan på onsdag om du vill. är ledig och är på jakt på julklappar haha :P oj vad lång kommentar jag gav...

Tove sa...

hahah, yey vad bra fast jag vet inte ännu om jag kan xD ska vi höras på onsdag eller vill du ha tid att planera in ngt annat? :p

Carro sa...

haha du kan höra av dig ikväll nångång, för jag åker in till stan ovasett måste fixa julklappar nu när jag är ledig :P