2009-12-08

cash

Usch, mina inlägg är verkligen döda, supertråkiga och helt onödiga när jag är deppig. Ändå så måste jag blogga av någon outgrundlig anledning, är så jävla van vid det. Tror jag har bloggat i typ 3-4 år nu :p tröttnar aldrig konstigt nog, livets stora gåta.

Idag tog jag mig sovmorgon som vanligt, min frånvarorapport kommer kanske inte vara helt perfekt denna perioden men det är regnigt, grått och tråkigt så lusten att gå upp ur sängen på morgonen är näst intill obefintlig.

Jag kom iaf på religionen eftersom att jag och Jas skulle förbereda oss för morgondagens redovisning. Hon dök inte upp dock så nu är jag med Yasmina istället och vi har börjat på en power point presentation, jag skulle iväg och jobba så vi hann inte färdigt och min plan var att fortsätta nu på kvällen. Jag har precis kommit igång när jag inser att faktan jag vill ha inte finns på internet!? har aldrig varit med om något liknande, det jag hittar i böckerna finns ALLTID mer utförligt på nätet, men icke denna gång då jag behöver det som mest. Så imorgon blir det uppgång tidigt för att plugga INNAN skolan börjar!


Hursomhelst så jobba jag som sagt idag, kom hem för ca en halvtimme sedan, är så bajsigt trött. Somnade inte förrän vid 2 inatt, låg och lyssnade på musik och när jag blundade så tvingades ögonen upp igen, det var sjukt irri. Så jag låg och stirra i taket, sedan gick jag ut och tog en cigg igen och sedan läste ja min bok (när ingen annan ser, rekommenderar!) och sedan lyckades jag tillslut somna.


Ikväll planerar jag att se på TV med min ångest, superkul :) nej jag ska försöka tänka positivt så imorgon kan bli en bra dag. För denna dagen har varit helt ok faktiskt! häromdagen fick jag en impuls att färga håret mörkt igen men jag lyckades hålla mig! Tur för mig, jag måste sluta färga håret hipp som happ för det är inte så bra.. nu ska jag spara ut det (jag har kommit rätt långt faktiskt, och sedan göra slingor igen ^^)
2 och ett halvt år sen... :p

1 kommentar:

Carro sa...

Dina inlägg är inte tråkiga, ett trevligt tidsfödriv på jobbet faktsikt :D