2009-12-11

and so it is

Jag har G i religion A! haha nätt och jämnt, har fått dåligt G på två av tre examinationer... :p Annars började dagen med Luciatåg och lilla Jas var lucia, hihi. Sedan fick vi äckelfika, WHY GOD WHY har man russin i degen när man gör lussebullar? men åt en peppakaka och saft iaf, höhö.

Sedan hade vi samhällskunskap och jag var lika produktiv som vanligt och gjorde absolut ingenting :) På religionen såg vi en film om en tjej som blev nunna efter gymnasiet, sjukaste jag sett på länge. Alltså hon gav upp hela sitt jävla liv, hon var inspärrad i ett kloster i resten av sitt liv utan egen vilja eller någonting sedan sa hon att hon var glad att hon fått den chansen.- Alltså jag kan verkligen inte förstå, det går inte. Det måste vara för att jag inte är religiös .. totally bizarr :p

På svenskan satt jag och dagdrömde tills vi slutade och nu sitter jag i spec för att jag inte vill gå hem och ha tråkigt.

Inga kommentarer: