2009-12-18

What's normal in the evening, by the morning never is

Nu har Tovelicious jullov! kul kul!
Idag började dagen med avslutning i skolan vilket inte var ett jättespektakel men det var trevligt :) Oboyen var dock för stark så jag åt typ grädde, vad trevligt och inte ett dugg tjockisaktigt. På det klämde jag en stor kanelbulle! :) Sedan var det bara att traska hemåt men när jag varit hemma i ca en timme åkte jag och Viktor till skärholmen och han fixade lite klappar medan jag bara försökte döda tid.

Ett par timmar hemma innan jag gick ner och tog en öl med Josse och Klara. Sedan mötte vi Eva och Patrik så vi gick hem till mig och kollade på bonde söker fru, nu är klockan snart 11 och sovdags! (det sista la jag till enbart för att det lät som en bra fortsättning på min pensionärskväll... ^^) dock är det sant men det tar nog minst en timme innan jag ligger i sängen.

om drygt 9 timmar åker vi till vemdalen och idag har det varit 37 minusgrader där :o jag hoppas verkligen att temperaturen stiger anmärkningsvärt snarast! 10 minus är mer än tillräckligt kallt... nej men min uppdatering kommer vara väldigt klen eller obefintlig under den kommande veckan i alla fall. så GOD JUL :)

Inga kommentarer: