2009-12-09

too cool for school

hehe not.
Den här dagen gick inte som planerat. Jag gick INTE upp tidigare för att plugga innan skolan, istället försov jag mig nästan. Och det blev ingen bra dag heller. Det första vi gjorde på morgonen var att se en film på psykologin och eftersom jag är psykiskt instabil just nu så rann bägaren över litegrann. Lyckades kontrollera mig någorlunda dock så jag skämde inte ut mig alltför mkt :p

Efter psykologin hade vi religion och i samband med detta redovisning. Jag och Yasmina var inte klara med presentationen och vi gjorde typ en halv redovisning (y) jättefint verkligen. Hoppas med hela mitt hjärta att jag slipper komplettera, vill bara ha mitt jävla G i den där kursen! Religion och samhäll är verkligen inte mina ämnen så där måste jag helt enkelt nöja mig med G ...

Ikväll är det meningen att jag ska börja med examinationen till delkurs C i psyksocialt arbete. Extra viktigt med tanke på att den ena delen ska redovisas imorgon. Den andra delen är det stort tvek om jag kommer göra.. positivt värre :p fan vad jag inte pallar mera alltså.

Vilken parfym ska jag köpa egentligen? Kan inte bestämma mig :p

Inga kommentarer: