2009-12-02

En bra låt om ni vill deppa lite



Lyssnade på den för längesen men nu kom jag och tänka på den igen, phett bra alltså ;p

Idag har vi jobbat med projektarbetet hela dagen och det gick väl sådär. Alla är så jäkla opepp just nu men vi fick en del gjort iaf även om det kanske inte var sådär superbra. När vi var klara med det gjorde jag efter många diskussioner min rest i religionen. Jävla skitgrej alltså, när jag hade mailat den till Karin läste jag betygskriterierna och jag tror jag hamnar på IG. Så kan det gå, hej prövning!

mm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mår inte så jävla bra just nu vilket jag verkligen måste ta tag i för ju längre jag vandrar i träsket, desto jobbigare blir det att ta sig upp. Men jag är verkligen skitdeppig dygnet runt och de senaste nätterna har jag vaknat med värsta paniken. Jag vet inte varför det har blivit såhär men jag brukar få svackor under hösten om än inte så djupa som denna. Men jag tar tag i det nu i alla fall och ska se till att komma på fötter igen snabbast möjligt :)

1 kommentar:

Lollo sa...

Heja heja! Ring om du vill prata med mig<3