2009-12-17

happy

Idag har varit en bra dag! För det första så är det sjuukt mycket snö ute och det är ju ingen hemlighet att Tove gillar snö ;p visst var det lite jobbigt men snö till knäna och bara leggings på sig men det är så mysigt!

Idag har jag också fått reda på tre kursbetyg! VG i psykosocialt arbete och MVG i Arbetsmiljö och Psykologi! :) blev skitglad för det i psykologin, det gjorde verkligen min dag! Efter skolan knallade jag iväg till Salem för att möta Josse och ta den där satans sprutan. Kommer dit och så säger dem att man kan vaccinera sig i januari? Man ba men hallå, ändra era jävla uppgifter på hemsidan om de inte stämmer! Grymt irriterande. Men då gick vi till grillen ist och jag åt lite burgare med pommes för jag var riktigt hungrig.

På väg hem stannar jag till på felino för att mamma skulle käka så jag tog en cola :) Nu är jag hemma och jag funderar på att skriva APU-uppgiften i hälsopedagogik så jag har den överstökad. Men det får bli senare, pallar inte just nu..

Det enda dåliga med denna dag är att I fick åka in till akuten. Jag önskar jag kunde vara nära dig hjärtat och pussa bort allt det onda...<3

Inga kommentarer: