2009-12-15

stan eller inte?

+
Jag vill
Jag borde köpa iaf lite julklappar (även fast jag inte har råd..)
Jag gör något vettigt av min dag
Jag får träffa Carro vilket var ett tag sen

-
Jag orkar inte
Jag har jättemycket plugg att göra
Jag måste spara pengar
Det är jobbigt shoppingväder

That's the way it is, svårt beslut må jag säga. Idag var jag i alla fall nära på att försova mig men det gjorde jag inte! 25 minuter innan lektionen började hade jag infunnit mig på skolan redo för att göra det sista med Emma och Felicia innan våran redovisning om Robinson! Det är faktiskt inte så lätt som det låter för man måste analysera och säga vad programmet sänder för budskap osv osv.

På religionen hade vi en tävling om gamla testamentet och det gick fan bra för mig alltså. hahah. På tisdagar har vi bara två lektioner så den med ett IQ över 5 kan lista ut att jag slutade för dagen efter religionen. Dock var det julbord till lunch så detta utnyttjade jag såklart genom att lassa på ett berg! Ska erkänna att jag var tvungen att slänga lite.... :p haha men det var mest för att det inte är så gott att äta bara rödbetssallad och jag orkade inte mera köttbullar. Sedan satt jag kvar i skolan och "pluggade" till halv 3 då jag gick till dagis i snöovädret..

På vägen kommer Åsa i sin bil och erbjuder sig att skjutsa mig, gulligt värre! :) När jag kommer till dagis är det ett smärre kaos men jag behöll lugnet (y) haha, jobbigt dock att dra hem vagnen i en decimeter snö.. väl inne i värmen vart det lite kaos igen haha men vid halv 5 tiden var båda glada igen så det vart mys tillslut :) Nu sitter jag här vid datorn som vanligt men jag tror faktiskt att jag ska gå ner och göra en kopp te och titta på när Julle slår in julklappar :p PUSS

Inga kommentarer: