2009-12-01

jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten.

Och det kommer jag få också :) Leka i snön hela dagen, kolla på kalle anka, öppna julklappar, mysa bara. Ska bli så jääävla skönt, jag hoppas bara att det blir som jag tänkt mig vilket det inte alltid blir....

Det är vecka 49 nu och vi åker vecka 51, det är inteee långt alls! Först har jag dock en massa skolarbete att ta igen och det börjar bli allvarligt. EVK nästa? inte okej alls... ikväll ska jag i alla fall vara med på öppet hus i skolan för att kompensera lite. Egentligen ville jag inte gå för alla andra i klassen bangade men Linda ville jättegärna att någon från Kina skulle vara med så .. jag bor ju nära och jag kommer inte göra mer nytta hemma heller. Sen fick jag reda på att Cissi ska komma trots allt så jag har ju lite sällskap iallafall.

Nu ska jag dock hämta barnen snart, ska bli roligt att vara med dem lite :) Jag undrar om mamma kan tänka sig att skjutsa mig till dagis, det är så jävla kallt! om hon inte kan så blir det fan mössa och vantar... nepp time to go.- PUSS

Inga kommentarer: