2009-12-12

Tanya Stephens

Min fredagkväll var verkligen livad! Först sitta vid min dator som ligger på dödsbädden, den är virusinfekterad gånger tusen tror jag. Sedan se idolfinalen med familjen innan man går och lägger sig. Verkligen partynight! haha men gick i vilket fall inte upp förrän vid 12 idag så fick en hel del sömn. Min konstiga aptit håller i sig och jag kan nästan inte äta någonting. Häromdagen var det enda jag kunde äta Calzone :p imorse hade vi inte det bröd jag ville ha så då kunde jag inte äta frukost. Sedan blev jag dock sugen på löskokt ägg med salt ;)

Jag har inte direkt planerat dagen så mycket. Mamma ska till moraberg vid 15 så då ska jag passa på att kolla om det finns några hippa slalomskidor, verkligen dags att byta ut mina nu! Kanske svänger in på rusta och köper lite snarre till kvällen också. Bestämde igår att jag skulle träffa Josse men jag har ingen aning om vad vi ska göra. Det är ju nazistmarchen idag så det känns inte så tryggt att åka tåg och sådär ... hade gärna gått på bio men som sagt vet inte riktigt när det är safe att röra sig igen ;p

Den här artisten är såå bra :D just love it.

Inga kommentarer: