2009-12-16

ÅH

Är så jävla förbannad! ORKA VARA DU! och ursäkta att jag är som jag är, jag har fan inte valt det! Tror du att jag gör eller inte gör saker för att vara jobbig? Nej jag är bara så!

Idag på morgonen hade jag prov som gick ganska bra, eller aa bra med tanke på tiden jag lagt ner på plugg :p sedan gick jag hem och vilade för var så jävla trött, sedan var jag fett hungrig så åkte med åsa till skärholmen vid 1 för att käka :p Väl hemma igen satte jag mig vid datan och sedan har jag faktiskt läst igenom kapitlerna som vi har prov på imorgon!

Är det någon som inte har tagit vaccin som vill göra det imorgon? Jag känner inget alls behov men enligt pappa så måste jag tydligen göra det... aa jag vet inte, ska prata med han sen om det där. eller så tar jag bara inte det där vaccinet :p aah whatever.

1 kommentar:

Markus sa...

skit i att vaccinera dej.. du e över 18. din kropp dina val.. ellerhur ;)