2009-12-03

you should look more like us

Hej hopp!
Just nu känner jag mig väldigt deppig osv osv. Jag ska snart möta Eva dock och vi ska baka pepparkaksdeg så då får jag något annat att tänka på :) I skolan har jag inte varit särskilt produktiv så det är som vanligt. Torsdagar är verkligen långa men på ett sätt föredrar jag det för att slippa sitta hemma i flera timmar.

Imorgon ska vi till saco-mässan. Det känns mer jobbigt än roligt. Kommer nog skippa samhällslektionen innan i vilket fall. Ta sovmorgon. Egentligen har vi grupparbete men vi kommer ändå inte jobba med det och om de nu får ett ryck och gör en massa så gör jag det bara själv sedan, höhö. Sedan har vi grupparbete i arbetsmiljö och säkerhet också som vi inte heller har gjort. Måste även göra fördjupningsuppgift i hälsopedagogik. Två examinationer i psykosocialt arbete, två relativt stora inlämningar i svenskan, två apu-uppgifter (en massa reflektioner och grejer), två prov och sist men inte minst ett arbete i psykologi. Hur jag ska lyckas med det är en gåta :) spännande att se!
Jag har fått en finne idag. Har misshandlat den ända sen jag kom hem så min haka är helt röd. Är visserligen osminkad idag men det måste döljas så gott som det går innan jag går utanför dörren :p trött jag blev nu.. kanske blir en cola på konsum (a) jag kan typ inte hålla mig från att köpa snarre när jag e och handlar, så sämst alltså!
Jag för 9 månader sedan. Alltså, de föräldrar som fick barn typ idag, hade oskyddat sex när jag såg ut såhär...

3 kommentarer:

Klara sa...

Blä på saco-mässan, jag sket i att gå dit hehe.. Känner igen känslan när allt arbete bara hopar sig, men du är bättre än jag så jag tror du kommer klara dig bra :) Kram på dig finaste

Tove sa...

Man ska inte jämföra sig med andra lilla du för då gör man uttag på måbra-kontot (jag har precis varit på föreläsning m Mia törnblom.. :p) du är skitbra om du vill vara det!!! ses ikväll :)

Lollo sa...

haha gillade det sista om 9 månader sen x)