2010-02-18

bra dag

Idag försov jag mig inte ett dugg! :) Helt otroligt. Hade bara studiehandledartid på morgonen så jag gick på den och sen åkte direkt till södertälje. Träffade psykologen och det gick super, har ökat dosen på medicinerna nu också så det blir väl bra. Sedan gick jag till HM och apoteket innan jag drog mig mot tåget.

Väl i rönninge köpte jag mig en fryspizza och drog hem till Klara. Käkade, såg på TV, spela yatzy, städade osv ^^ mkt trevligt. Vi fick värsta rycket och bara började grov städa hela lägenheten, klara dammsög och jag torkade av alla ytor och la ner massa småsakor i lådor :p vi hann inte riktigt klart men det blev rätt fint ändock. Sedan skulle Klara åka och rida så jag gick hem ett tag så länge och om ca en timme så kommer Mickis hit! :) Vi kommer väl typ göra ingenting ett tag och sedan dra till Klara igen för en chillkväll ^^ <3


Hugo :)


Jag för några veckor sedan ;p

4 kommentarer:

Carro sa...

vems söta kissemisse?! :D

Lollo sa...

Fin bild på dig! Du är söt<3

Tove sa...

Det är Markos katt ;)

tack hjärtat!

Carro sa...

ååh :) den e söt haha