2010-02-27

you're so fucking special, I wish I was special

Gårkvällen var toppen! Kom till Josse strax efter 7 och vi drack mojito eller hur fan den drinken nu stavas. Grymt god var den iaf! Vi satt och snackade och smaskade även på chips och grönsaker med dipp! Grönsaker ist för chips till dippen är faktiskt väldigt underskattat tror jag, sjukt gott är det iaf! Vi satt och tjata ett tag och jag vet inte vad klockan var när vi drog till lghten... kanske 1? ingen aning! Men några av oss drog dit iaf, vi fick skjuts att snälla viktor :) Så vi spelade Med andra ord och sen var det som vanligt bara jag och Klara kvar ;) men vi hade lika trevligt för det, såklart. Men redan vid halv 4 eller ngt så drog jag hem, skönt att komma i säng "i tid". Jag är inte det minsta bakis idag!! SÅ JÄVLA SKÖNT! Igår hemma hos Klara så hällde jag i mig så mycket vatten att jag nästan spydde, men det funkade ju såklart ;p

Gud vad stört, lyssnar på en bright eyes låt som jag knappt hört förut och i början av videon så pratar han i över en och en halv minut och jag bara satt och stirrade på skärmen och lyssnade :p haha! Jag lägger nog in videon i slutet på detta inlägg ;) Låten är ju förresten också bra precis som alla hans låtar!

Idag gick jag upp vid 1-tiden för pappa väckte mig (SOMVANLIGT!!!) vid 12 och sen var det sånt jäävla liv här hemma så det gick inte att somna om trots att jag var trött. Mamma dammsög, micke, alex och nappe spelade tv-spel och pratade helt högt (och alla tre har såna där jobbiga mörka basröster --') tia och felicia mina småkusiner, lekte och skrek skitmkt och ja.. fan alltså, jag blir så irriterad på det där! Sen så är jag marsvinsvakt nu från igårkväll och jag tyckte så synd om de små stackarna så då gick jag upp för att se så det inte hade dött av en hjärtattack eller ngt :(

Idag ska jag duscha och sådär, sedan vara med några släktingar som kommer och sen ska jag på hemmafest i tumba :D yeeey, phett längesen alltså, ska bli så skojsigt :) Men nu ringde Josse precis och frågade om jag ville gå till felino så jag ska klä på mig lite och gitta ner dit och käka en barnpizza eller ngt, åt precis frulle så e inte så hungrig ^^ PUSS

1 kommentar:

Klara sa...

Happy birthday darling! We love you very, very, very, very, very, very, very much :)