2010-02-12

hihi

just nu är jag med Klara och vi har det mucho trevligt :) vi har varit hemma hos henne men nu e vi hos mig för jag ska käka middag snart. Klara är min bästa vän och jag älskar henne, hihi :)

Jag har precis bokat biljett till norrköping för jag ska åka till Johanna som jag också älskar för hon e en gullig typ som fyllde 40 i fredags, gamling!!!!!!!!!!! hähä, men men... jag har inte så mkt mer att skriva, jag ser fram emot kvällen, för jag vet inte varför, ska messa någon som kanske vill träffa mig å klara å kanske josse?

P.S.1 jag e berusad.
P.S.2 jag borde städa mitt rum, det e jättestökigt.
P.S.3 mina två nya favoritlåtar heter Killing in the name of (med rage against the machine) och Maybe tomorrow is a better day (med poets of the fall) LYSSNA!!!!

PUSS

Inga kommentarer: